loading...
اموزش هک وامنیت
حسن م بازدید : 87 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

فیلتر شکن اموز .2 .فیلتر شکن سایفون وفریگت یرای کامپیوتر

 

دانلود در ادمه مطلب

حسن م بازدید : 24 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

 

Emsisoft Internet Security

Emsisoft Internet Security 11.0.0.5984 Final یکی از مناسب ترین نرم افزار ها در زمینه امنیت اینترنتی محسوب می شود که به کمک آن شما می توانید مدیریت امنیت اینترنت و شبکه خود را به دست بگیرید و به راحتی در اینترنت با خیالی راحت به گشت و گذار بپردازید. این نرم افزار قادر است با انواع Malware ها مقابله کند و امنیتی عالی در این زمینه را برای کامپیوتر شما فراهم کند. از دیگر امکانات این نرم افزار ایمیل اسکنر قدرتمند آن است که به شما امکان مبارزه با اسپمرهای اینترنتی که این روزها تعدادشان بیشمار است، را میدهد. این نرم افزار با نظارت بر تمام برنامه های فعال بک گراند و... برنامه های مشکوک و مخرب را مسدود و فعالیت مخرب آنها را متوقف می کند و سیستم را پاکسازی نیز می کند. همان طور که می دانید اکثر نرم افزار های امنیتی جهت کشف برنامه های مخرب جدید باید دائم بروز رسانی شوند ، ولی نرم افزار Emsisoft Anti-Malware بسیار هوشمندانه عمل می کند و می تواند تروجان ها ، کرم ها ، ویروس های جدید و ناشناخته را بدون هیچ بروز رسانی تشخیص و پاک سازی کند! همچنین این نرم افزار با دارا بودن دو موتور قدرتمند عملیات امنیتی را با سرعتی بسیار بالا انجام می دهد .

دانلود وادامه مطلب در ادامه مطلب

حسن م بازدید : 31 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)
Qihoo 360 Total Security360Total Security Final امروزه با فراگیر شدن رایانه ها و استفاده از اینترنت برای انجام امور مختلف، مسئله حفظ امنیت نیز در اینترنت بسیار مهم شده است. Total Security یکی از جدیدترین و محبوب ترین آنتی ویروس ارائه شده از طرف کمپانی موفق Qihoo می باشد که امنیت کامل و مثال زدنی را با تلفیقی اصولی از موتور آنتی ویروسهای Avira ، Bitdefender و QVMII در کنار تکنولوژی ابری و آنلاین 360 Cloud خود در برابر ویروس ها و دیگر تهدیدات اینترنتی برای کاربران به ارمغان آورده است، این بسته کاملاً رایگان بوده و به راحتی قابل آپدیت می باشد، میزان مصرف این نرم افزار از منابع سیستم ( CPU و RAM ) متناسب با عملکرد آن بوده و چندان تاثیر منفی بر سرعت کار ویندوز ندارد و با حذف فایل های غیر ضروری باعث افزایش عملکرد سیستم می شود، محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده، زیبا و کاربرپسند می باشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است .
.
.
.
دانلود وادامه مطلب در ادامه مطلب
حسن م بازدید : 45 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

Avast Internet Security

Avast Internet Security 11.1.2245.1540 Final نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

دانلود وادامه مطلب در ادامه مطلب
حسن م بازدید : 32 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

انتی ویروس اویرا

Avira AntiVir Personal

Avira Internet Security 14.0.15.85 Final نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira  می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

 

 

 

دانلود وادامه مطلب در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وبلاگ استفاده كردين
    از کدام مطلب بیشتر راضی هستید
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 3,174
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ popup window